pátek 10. května 2013

moje subjektivní proč RB + podrobná specifikace

Nejčastěji se pohybuji po lesních a polních cestách, měřím asi 186cm, proto děvetadváca.

Dale zda celoodpružená nebo ne. Protože nechci ztrácet moji drahocenou sílu, kterou nemám nazbyt, proto pevňák. Částečné pohodlí zadní části těla nahrazuji karbonovou sedlovkou a dobrejma gatěma. Zadní odpružení jsem zkoušel, dělá ze mě tupého šlapače, nenutí mě si s kolem hrát. Takže 29" a pevňák.

A ted značka: protože chci podpořit českého výrobce a taky chci jedinečnost, tak RB a jejich "barvu nebarvu" pro fajnšmekry Brutal Finish. A "podpis" na rám k tomu.

Aby 29tka byla svižnější, chce to co nejlehčí kola, takze skok do kategorie galuskáčů. To bohužel něco stojí, ale pokud vás bike baví, pak rozdíl poznáte. Rozhodování chvíli trvalo, přeci jen jsem přecházel z klasických dušových plášťů a ocelových ráfků. A zase podpora českého výrobce, teď pro změnu Tufo.

Mezi dalším osazením je důležitá ještě vidlice, šlo by do ní vrazit ještě mnohem vice, ale uz mi poměr výkon/cena přišel v neprospěch ceny.

Dodavatelé: RB, Tufo, Axit
Montér a zajišťovač super cen: Iáček

Komplet kolo vyšlo za cca 61.000 Kc (detailní specifikace), pořízeno z počátku roku 2013.
Hmotnost: 11kg (koupelnovská váha)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou před zveřejněním schvalovány autorem.